Belettering

De mogelijkheden op het gebied van belettering (ook wel sign genoemd) zijn eindeloos! Grofweg zijn kun je belettering voor twee doeleinden inzetten. De aandacht trekken van je doelgroep of hen de weg wijzen. In beide gevallen is het belangrijk om dit te doen in de huisstijl van jouw bedrijf of organisatie. Zo zorg je voor herkenbaarheid en professionaliteit.

Gevelreclame

Bij een kantoor, winkel of horecazaak is gepaste gevelreclame van essentieel belang. Je geeft met deze manier van reclame namelijk al een hele duidelijke boodschap af. Heb je een bedrijf in het hogere segment, ben je heel modern of juist een prijsvechter? Welke doelgroep je ook kiest, het is belangrijk om hier je belettering op af te stemmen. Chique en subtiel past bijvoorbeeld goed bij een bedrijf in het hogere segment. Vaak worden hier de kleuren wit, zilver, goud en zwart gebruikt. Bij prijsvechters vliegen de felle kleuren je vaak om de oren. Grote stickers met acties en aanbiedingen zijn hierin heel gebruikelijk.

Reclame op auto

Reclame op je auto, ook wel autobelettering genoemd is vaak een van de beste investeringen die je als ondernemer kunt doen. Plaats je een paginagrootte advertentie in de krant, dan is deze na een week verdwenen. Voor hetzelfde geld is het mogelijk om een hele toffe autobestickering te realiseren. Daarmee ben je iedere dag opnieuw weer in beeld. Reclame op je auto gaat veelal langer mee dan de auto zelf, je hebt er echt jarenlang plezier van! Carwrapping is manier van beletteren waarbij een auto gedeeltelijk of volledig wordt ingepakt met folie. Hiermee val je pas echt op!