Huisstijl DRYVE

Wij ontwierpen een nieuwe huisstijl voor DRYVE, een online marketingbureau dat gedreven is om haar klanten online resultaat te laten behalen. Lars Lenkens helpt met zijn bedrijf ondernemers om beter gevonden te worden in zoekmachines. Zowel organisch (SEO) als betaald (SEA). Ook kan DRYVE je helpen bij het opzetten van campagnes en het verbeteren van je conversiepercentage.

DRYVE, jouw gids in de jungle van online marketing!

SEO, SEA, CPC… voor veel ondernemers is online marketing toch een beetje abracadabra. Dat DRYVE je hier doorheen helpt, hebben we vertaald in de slogan; “Jouw gids in de jungle van online marketing”. Dit thema vormt de rode draad in de huisstijl. Het komt met name tot uiting in het huisstijlelement waarin de tropische bladeren terugkomen. Hoewel je bij dit thema wellicht meer natuurtinten zoals groen en bruin zou verwachten, hebben wij juist gekozen voor een fris blauw en warm rood. Hierbij staat het blauw symbool voor de zakelijke en professionele benadering en het rood voor het persoonlijke karakter van deze organisatie. Je bent geen nummertje maar gaat een prettige samenwerking aan.

Ook toe aan een nieuwe huisstijl voor jouw bedrijf?

Wil jij net als dit online marketingbureau ook een nieuwe huisstijl voor jouw bedrijf? Maak dan snel een vrijblijvende afspraak met Fresh Next, imagomakers van jouw bedrijf!